GumiSil
Medhouse 6.09.2017-30.06.2018
Ostoja - Domki nad morzem
GumiSil

22 marca 2019

Imieniny:

ładowanie...

złóż życzenia

Znak zodiaku: Baran
sprawdź horoskop

Ogłoszenia:
  1. Motoryzacja
  2. Nieruchomości
  3. Mieszkania
  4. Handel
  5. Usługi
  6. Finanse
  7. Zdrowie i Uroda
  8. Praca
  9. Różne
  10. Dodaj ogłoszenie
Przed uczniami gimnazjów i podstawówek wybór szkoły!
21.03.2019
0
Przed tygodniem w jednym z domów w Bełku wybuchł gaz. Ranny został 16-letni chłopiec. Dziś już niestety wiadomo, że nastolatka nie udało się uratować. Zmarł w niedzielę w katowickim szpitalu.
12.03.2019
0
Na terenie ośrodka w Rybniku-Kamieniu jeszcze w tym roku będzie można się kąpać. Powstanie tam staw kąpielowy, podobny do tego, który funkcjonuje na terenie zbiornika Pniowiec
11.03.2019
0
Są zarzuty dla lekarza karetki pogotowia, który zignorował stan 13-letniego Pawła Reka z Rybnika. Mężczyzna usłyszał zarzut narażenia na bezpośrednie niebezpieczeństwo utraty życia lub ciężkiego uszczerbku na zdrowiu.
06.03.2019
0
Rybniczanie oraz mieszkańcy całego regionu znów pokazali ogromne serce. W zale4edwie kilkanaście dni udało się zebrać 33 tysiące zł potrzebne na zakup windy dla niepełnosprawnego Filipa z Kłokocina.
20.02.2019
0
Przy ul. Kościuszki naprzeciwko dworca kolejowego trwa budowa centra przesiadkowego, które będzie ważnym elementem systemu zrównoważonej mobilności miejskiej.
20.03.2019
0
Mokate dla studentów (ZDJĘCIA)
14.02.2019   Żory, Region   Aktualności  

Uczestnicy spotkania w fabryce Mokate w Żorach

Firma z Żor i Ustronia wyłoniła laureatów konkursu „Kreuj z Mokate”. Nagrodzeni wykazali się profesjonalizmem i potrafili uwzględnić trendy panujące na rynku. Uczą się w różnych polskich szkołach wyższych.

Niezwykle profesjonalne podejście do tematu, uwzględnienie trendów panujących na rynku, szczegółowa analiza cen, właściwy dobór kanałów i narzędzi komunikacji marketingowej oraz innowacje na skalę światową – takimi walorami wykazali się studenci biorący udział w konkursie „Kreuj z Mokate”.

Według kapituły, młodzi ludzie z różnych polskich uczelni zaimponowali ponadprzeciętną znajomością branży i bardzo pozytywnie zaskoczyli oceniających zadanie specjalistów. Najlepsi uczestnicy zmagań odebrali nagrody i wyróżnienia, a także odwiedzili siedzibę Mokate w Ustroniu. Przypomnijmy, że produkująca szeroki asortyment kaw, herbat i lodów firma ma również fabrykę w Żorach.

Kampania marketingowa
Konkurs „Kreuj z Mokate” to wyjątkowa forma współpracy z uczelniami wyższymi i sposób na ponadprzeciętne zaangażowanie studentów. Zadanie konkursowe zakładało opracowanie koncepcji nowego produktu, który będzie zachwycał oraz stworzenie propozycji kampanii marketingowej „360” dla marki Mokate i jej produktów. Wpłynęło ponad 30 projektów. Autorami byli studenci m.in.: Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Śląskiego, Politechniki Śląskiej czy Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej.
Współpraca z uczelniami jest bardzo ważną częścią działalności Mokate. Czujemy się odpowiedzialni nie tylko za stabilne miejsca pracy w naszych firmach, ale także za warunki życia i nauki naszych obecnych i potencjalnych pracowników. Dzielenie się naszym doświadczeniem, organizacja tego typu konkursów, wspieranie różnych inicjatyw i fundowanie staży dla studentów to dla nas coś oczywistego. Zwłaszcza, że korzysta na tym również Mokate, bo kreatywność studentów jest przeogromna. – powiedział dr Adam Mokrysz, prezes CEO Grupy Mokate. Potwierdziły to wyniki konkursu.

Nagrody dla najlepszych
Kapituła nagrodziła w kategorii Produkt: „Matcha Latte” autorstwa Sary Lament-Hamodi i Łucji Konopki. Pracę wyróżnia pełne, profesjonalne podejście do tematu, co sprawia, że koncepcja uwzględnia trendy panujące na rynku, obejmuje badanie zainteresowania konceptem, analizę cen, także analizę struktury produktu wraz z wpływem na cenę oraz propozycję opakowania. W kategorii Kampania 360 najlepsza okazała się „Chwila przyjemności” wykonana przez Natalię Siejkę. Uczestniczka właściwie dobrała kanały i narzędzia komunikacji marketingowej, głównie poprzez media społecznościowe i współpracę z uczelniami oraz przedsiębiorstwami takimi jak Metro Warszawskie.
Drugie nagrody otrzymały również projekty „Mokate Veganccino” w kategorii Produkt oraz „Wszystko zaczyna się od kawy” w kategorii Kampania 360.

Od kawy po lody
Ambasadorzy Mokate na uczelniach oraz przedstawiciele AIESEC, jednej z największych międzynarodowych organizacji studenckich, mieli okazję poznać firmę od kuchni. Studenci degustowali szeroką gamę produktów Mokate: od kawy, po lody. Zobaczyli jak wygląda produkcja i wzięli udział w warsztatach „Superprodukt Mokate”.
- Jestem pod ogromnym wrażeniem używanej tu technologii. Osoby z zewnątrz nie mają pojęcia jak innowacyjne rozwiązania są tam stosowane. To w pewnym stopniu bardzo pozytywne zaskoczenie, że w polskiej firmie panują standardy międzynarodowe – powiedziała Natalia Siejka, jedna z uczestniczek konkursu.

- To osoby bez żadnych barier, nie tworzą w sobie żadnych wizji związanych z trudnościami. Ich pomysły były „czyste”, ciekawe i co najważniejsze, związane z naszym portfolio. Otwarcie na ich informacje i propozycje pozwoli nam zdecydowanie dotrzeć do tej dużej przecież grupy ludzi. Studenci idealnie wkomponowali się w tożsamość Mokate, jednocześnie wnosząc innowacyjne rozwiązania – chwalił uczestników konkursu prezes Grupy Mokate.

Spotkanie ze studentami z pewnością zaowocuje!

IrS
2
zdjęć
Dodaj komentarz

Komentarze

* - pole wymagane

Brak komentarzy
Czytaj także
pokaż więcej
e KULTURA
Rybnik. Miasto z ikrą
Możesz ten artykuł oznaczyć jako przeczytany
Praca w Niemczech
Nasza sonda
Czy korzystasz z nowego parkingu wielopoziomowego w Rybniku?




Tresna
47166,47314,47279,47274,47258,47182,47313,47316,47315,47312,47311,47310,47308,47306,47305,47304,47269,47301,47298,47297,47296,47295,47294,47293,47292,47291,47309,47289,47286,47285,47284,47257,47256,47202,47201,47170,47283,47251,47214,47180,47157,47250,47215,47181,47158,47122,44450,44340,44173,43982,43745,41464,41185,41139,41093,40871,46258,46120,46045,46031,46034