EkoOkna
Medhouse 6.09.2017-30.06.2018
Nowiny
EkoOkna

24 maja 2019

Imieniny:

ładowanie...

złóż życzenia

Znak zodiaku: Bliźnięta
sprawdź horoskop

Ogłoszenia:
  1. Motoryzacja
  2. Nieruchomości
  3. Mieszkania
  4. Handel
  5. Usługi
  6. Finanse
  7. Zdrowie i Uroda
  8. Praca
  9. Różne
  10. Dodaj ogłoszenie
Tory są już ułożone, peron stoi, wiata dla podróżnych też jest. I nawet kolejka wąskotorowa wyruszająca w trasę z pobliskich Rud kilka razy zatrzymała się już na stacji Rybnik-Stodoły – tak w październiku ubiegłego roku pisaliśmy na łamach Nowin o pierwszym, próbnym przejeździe rudzką kolejką wąskotorową, która po raz pierwszy na próbę przejechała trasę do Rybnika. Tymczasem mijają kolejne miesiące, a kolejka wciąż nie dojeżdża do Rybnika! Dlaczego? Dopytujemy urzędników.
23.05.2019
0
Po przeanalizowaniu formalnych możliwości miasto podjęło decyzję o wprowadzeniu zmian w planie zagospodarowania przestrzennego na terenach, na których miałaby powstać zakład górniczy.
21.05.2019
1
W zabytkowych murach dawnego szpitala Juliusz rozgościli się już pracownicy ośrodka adopcyjnego oraz Rybnickiej Akademii Rodziny. Tutaj na kompleksową pomoc i wsparcie mogą liczyć i ci najmłodsi mieszkańcy Rybnika oraz całe rodziny
20.05.2019
0
Dawid M. Sojka, młody przedsiębiorca z Żor, był członkiem zespołu, który stworzył pierwszy na świecie rower wydrukowany w technologii 3D i warty okrągły milion złotych!
15.05.2019
1
Niespodziewanie wrócił temat wydobycia złoża węgla w dzielnicy Paruszowiec. Do 30 maja mieszkańcy mogą zapoznać się z raportem oddziaływania na środowisko takiego przedsięwzięcia.
08.05.2019
2
Blisko dziewięć lat temu wstąpili w policyjne szeregi – z wykształcenia magister wychowania fizycznego i etnolog, którzy są teraz chlubą śląskich mundurowych. Zwyciężyli w wojewódzkich eliminacjach do 7
24.05.2019
0
Mokate dla studentów (ZDJĘCIA)
14.02.2019   Żory, Region   Aktualności  

Uczestnicy spotkania w fabryce Mokate w Żorach

Firma z Żor i Ustronia wyłoniła laureatów konkursu „Kreuj z Mokate”. Nagrodzeni wykazali się profesjonalizmem i potrafili uwzględnić trendy panujące na rynku. Uczą się w różnych polskich szkołach wyższych.

Niezwykle profesjonalne podejście do tematu, uwzględnienie trendów panujących na rynku, szczegółowa analiza cen, właściwy dobór kanałów i narzędzi komunikacji marketingowej oraz innowacje na skalę światową – takimi walorami wykazali się studenci biorący udział w konkursie „Kreuj z Mokate”.

Według kapituły, młodzi ludzie z różnych polskich uczelni zaimponowali ponadprzeciętną znajomością branży i bardzo pozytywnie zaskoczyli oceniających zadanie specjalistów. Najlepsi uczestnicy zmagań odebrali nagrody i wyróżnienia, a także odwiedzili siedzibę Mokate w Ustroniu. Przypomnijmy, że produkująca szeroki asortyment kaw, herbat i lodów firma ma również fabrykę w Żorach.

Kampania marketingowa
Konkurs „Kreuj z Mokate” to wyjątkowa forma współpracy z uczelniami wyższymi i sposób na ponadprzeciętne zaangażowanie studentów. Zadanie konkursowe zakładało opracowanie koncepcji nowego produktu, który będzie zachwycał oraz stworzenie propozycji kampanii marketingowej „360” dla marki Mokate i jej produktów. Wpłynęło ponad 30 projektów. Autorami byli studenci m.in.: Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Śląskiego, Politechniki Śląskiej czy Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej.
Współpraca z uczelniami jest bardzo ważną częścią działalności Mokate. Czujemy się odpowiedzialni nie tylko za stabilne miejsca pracy w naszych firmach, ale także za warunki życia i nauki naszych obecnych i potencjalnych pracowników. Dzielenie się naszym doświadczeniem, organizacja tego typu konkursów, wspieranie różnych inicjatyw i fundowanie staży dla studentów to dla nas coś oczywistego. Zwłaszcza, że korzysta na tym również Mokate, bo kreatywność studentów jest przeogromna. – powiedział dr Adam Mokrysz, prezes CEO Grupy Mokate. Potwierdziły to wyniki konkursu.

Nagrody dla najlepszych
Kapituła nagrodziła w kategorii Produkt: „Matcha Latte” autorstwa Sary Lament-Hamodi i Łucji Konopki. Pracę wyróżnia pełne, profesjonalne podejście do tematu, co sprawia, że koncepcja uwzględnia trendy panujące na rynku, obejmuje badanie zainteresowania konceptem, analizę cen, także analizę struktury produktu wraz z wpływem na cenę oraz propozycję opakowania. W kategorii Kampania 360 najlepsza okazała się „Chwila przyjemności” wykonana przez Natalię Siejkę. Uczestniczka właściwie dobrała kanały i narzędzia komunikacji marketingowej, głównie poprzez media społecznościowe i współpracę z uczelniami oraz przedsiębiorstwami takimi jak Metro Warszawskie.
Drugie nagrody otrzymały również projekty „Mokate Veganccino” w kategorii Produkt oraz „Wszystko zaczyna się od kawy” w kategorii Kampania 360.

Od kawy po lody
Ambasadorzy Mokate na uczelniach oraz przedstawiciele AIESEC, jednej z największych międzynarodowych organizacji studenckich, mieli okazję poznać firmę od kuchni. Studenci degustowali szeroką gamę produktów Mokate: od kawy, po lody. Zobaczyli jak wygląda produkcja i wzięli udział w warsztatach „Superprodukt Mokate”.
- Jestem pod ogromnym wrażeniem używanej tu technologii. Osoby z zewnątrz nie mają pojęcia jak innowacyjne rozwiązania są tam stosowane. To w pewnym stopniu bardzo pozytywne zaskoczenie, że w polskiej firmie panują standardy międzynarodowe – powiedziała Natalia Siejka, jedna z uczestniczek konkursu.

- To osoby bez żadnych barier, nie tworzą w sobie żadnych wizji związanych z trudnościami. Ich pomysły były „czyste”, ciekawe i co najważniejsze, związane z naszym portfolio. Otwarcie na ich informacje i propozycje pozwoli nam zdecydowanie dotrzeć do tej dużej przecież grupy ludzi. Studenci idealnie wkomponowali się w tożsamość Mokate, jednocześnie wnosząc innowacyjne rozwiązania – chwalił uczestników konkursu prezes Grupy Mokate.

Spotkanie ze studentami z pewnością zaowocuje!

IrS
2
zdjęć
Dodaj komentarz

Komentarze

* - pole wymagane

Brak komentarzy
Czytaj także
pokaż więcej
e KULTURA
Rybnik. Miasto z ikrą
Możesz ten artykuł oznaczyć jako przeczytany
Nasza sonda
Czy korzystasz z nowego parkingu wielopoziomowego w Rybniku?




47166,47628,47608,47606,47591,47535,47648,47646,47645,47644,47643,47642,47641,47640,47638,47647,47635,47634,47632,47633,47631,47630,47629,47639,47627,47626,47625,47624,47623,47622,47621,47602,47601,47600,47599,47519,47616,47587,47539,47515,47490,47618,47589,47540,47516,47491,44450,44340,44173,43982,43745,41464,41185,41139,41093,40871,46258,46120,46045,46031,46034